Skjut mig

Efter dagens hemresa så tänker jag nu och föralltid vara på flygplatsen MINST två timmar innan avresa. Annars skiter jag i det. 
Denna stress jag har varit med om idag finns inte på denna jord. Kom fram med båten på Rhodos 19.05 och incheckningen stänger 19.25. (Taxin från hamnen till airport ca 30 min) Herregud vad vi har sprungit med resväskor, vagn, bilbarnstol, ungar och handbagage. 
Och nej det var inte vi som var sena, båten var över 45 min sen när vi klev på på kalymnos. Alltså ursäkta, men greker i sitt esse. Spelar tydligen ingen roll om man väljer egeiska havets mest pålitliga båtjäkel, ändå är den sen. Mycket sen. Satt där i hamnen på Kaly och tänkte skita i allt för mina nerver pallar inte detta. Ok om man är själv med sin kille då spelar det ingen roll vart man hamnar och man kan ta ett flyg från nån annan ö nån annan dag, slagga på nått rum och så, men med barn?! Aldrig. 
Om vi inte hade haft årets viktigaste helg framför oss, skulle jag aldrig gått på båten. 

Men vi kom hem. 
Nu dör jag i sängen. 
Armarna är av och huvudet brinner. Grät en skvätt också på båten. ville ge upp. Hormonell småbarnsmorsa som man är. 
satt tom och kollade flyg, nästa flyg skulle gå i morgonbitti. 14.000 kr skulle det kalaset gått på för lilla familjen. Inte heller kul med en sådan utgift :(

Vi hade tur. Jag tackar högre makter vilka ni nu är. Kanske kyrkan på berget hörde min bön och förde den vidare ;)
Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig igår natt men vågade inte hälsa du såg trött ut knäpp jag vett :-)

2014-08-14 @ 06:42:06
Postat av: Mikaela

Välkomna hem!!! Kram

2014-08-14 @ 19:45:46
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0