Hej hej hallå

Har haft häcken full så att säga. 
Men det är ju kul när det är full rulle också. 
I går var Kim ledig och det var ju hur najs som helst. Vi var hemma och donade, åkte och storhandlade på Ica maxi och systemet. 
Halv sju fick vi gäster. Mikaela, Anders och Tuva kom på tapas kväll. 
Hade en jätterolig kväll, pratade på och skrattade åt allt och alla. Lyckat måste det ha varit för jag tror de inte gick hem förrän halv ett-ett. (Eller?) tiden bara flög iväg. 
Tuva och Junia hade också kul. De lyckades nog tömma Junia's rum på leksaker och förflytta allt till andra delar av lägenheten. Madicken och popcorn lugnade ner dem ett tag iaf :) 

Alicia vaknade vid 9 och Junia vid 10 imorse. 
Kim åkte iväg tidigt och spelade golf. 
Jag röjde undan från gårdagen (hittade popcorn överallt haha) och kollade på lite gamla paradise avsnitt. 

På eftermiddagen blev det lite parkhäng och så var jag tvungen att ta tvätten på kvällen eftersom jag inte har tid med det imorgon. 
För då ska jag jobba hela långa dagen. 
Inventering. TJOHOOO, tänk ett helt jäkla år har gått sedan sist. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0