Det börjar dra ihop sig

Till Sarah och Daniels bröllop. Som jag har längtat! Allt det stora är väl klart för min del, så som klänning, skor och smycken. 
Det jag måste göra är att fixa till mig själv. Naglar och allt ni vet. 
Allt äger rum på Bommersvik så vi åker dit tidigt på lördag och intar rummet vi ska ha över natten. 
Kim ska äta lunch med bestmannarna och sen är det fotografering.
Jag ska göra mig klar där. Ska bli skönt att göra sig så fin som man bara kan utan att känna sig stressad med barnen runt omkring sig. 
Jag och Gurra ska dela på en flaska bubbel och softa tills timman är inne! 
Oh, jag kommer gråta så mycket. Jag har verkligen blivit så bölig sedan jag blev mamma... 
Men det är ju glädjetårar så det spelar väl inte så stor roll ;) 
Ska inte glömma att packa badkläder, detta kommer bli... Legen...wait for it... DARY! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0