Pass check!


Hej. Igår var vi i Strängnäs och gjorde lilltjejens pass. 
Hon blev lika snygg som Junia på fotot. Går ju inte att få dem att le, eller jo, ett kort fick vi till men då kisade hon förmycket med ögonen så det fick bli ett  när hon ser ut som butter. 

Efter det svängde vi förbi stan och jag köpte 6st iittala rödvinsglas på nyöppnade Önska för ynka 39:-/st. 

Hämtade Junia vid 14 (som var lite ledsen och hängig), så det blev en lugn eftermiddag hemma. 

Är sugen på att anmäla mig till höstens omgång av poledance. Hört att det ska vara sjukt kul. 
Har fått med mig Malin också. 
Tycker fler ska hänka på, kom igen! 







Kommentarer
Postat av: Mikaela

39 kr?! Måste verkligen titta förbi, älskar ittala!!!

Poledance har jag provat, är askul!

Trevlig helg! Vore kul att ses nästa vecka! Kram <3

Svar: A ett riktigt kap!!!

Tack detsamma, absolut, det kan vi göra! Jag messar dig så bestämmer vi något.
Kram!
emelie

2014-04-11 @ 11:45:30
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0