Helg igen! :D

Imorgon är det Valborg. Hade önskat att vi skulle få lika fint väder som igår, men det ska bli betydligt kallare. Vi hade planerat picknick i nån mysig park och se på elden med Sarah och Daniel. Någonstans i sthlm. Men vi planerade om och istället blir det tapaskväll hemma hos dem i Gubbis med vinprovning. Varje man får köpa med sig en flaska för 100-150 spänn och sedan blir det blindtest. Ska bli asnajs!
Vi sover kvar där så jag hoppas barnen visar sina bästa sidor ;)
 
Jag ska göra lite tilltugg som jag ska ha med mig, parmarullar med kesella,citron, avokado, timjan, rödlök och rostade pinjenötter samt parmaknyten med soltorkadtomat, oliver, philadelphia och gräslök.
Det får jag fixa imorgon! Junia får gå till dagis, känner att hon får vara där så mycket som möjligt eftersom hon blir borta nästan hela maj. Jag skulle behöva gå ner till stan och öppna ett sparkonto till Alicia imorgon. Jag har skjutit på det allt för länge. Nu har ju jag fått barnbidraget på mitt konto 2 ggr och jag skäms lite, de pengarna ska ju hon ha. Så skäms på mig, nu ska de sättas över automatiskt på hennes konto! + att jag ska sätta in alla doppengar!
Men tiden har inte funnits där... (läs jag har prioriterat annat)
 
Nixpix, nu är det pyjams på på Junia och jag ska lägga mig i soffan och glo på TopModel.
 
See ya!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tilltuggen lät goda. Kan du inte visa hur du gör dem :)

Svar: Jovisst! Fixar det idag!
emelie

2014-04-29 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0