Happy Easter

 
Junia vaknade vid 01.30 i natt och skrek hej vilt. Nattskräck? Vet inte vad det är men jobbigt är det. För att alla väcks. Alicia också. Junia vägrar sluta skrika/gråta... får liksom ingen kontakt med henne. Det håller på allt ifrån 10 min till 1 timme. Hon har gjort så 4 ggr den senaste veckan...
Men Kim, Junia och Alicia sov till 11.30 idag (morse?) . (Alicia ammades 06, 09) Helt otroligt. Jag ville inte väcka Junia, kändes som hon behövde sova.
Nu håller vi på att göra oss klara. Vi och mina föräldrar är bjudna hem till Kims pappa och Åsa.
Ska bli jättetrevligt, både Junia och Alicia har gula klänningar och små fräknar på näsan och kinderna.
Mina små påskkärringar <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0