Ett snabbt hej!

Igår kväll blev det middag, ett glas rött och massa snack. Sanna sov över och imorse åt vi frukost tillsammans innan alla åkte iväg till sitt. 
Jag, Junia och Alicia gick till dagis i duggregn. Gick hem direkt. Satt och letade flygresor i 2 h medan Alicia slaggade. Att det ska vara så förjäkla svårt att hitta flyg som matchar till lilla ön Kalymnos. Blev så jäkla förbannad att jag svor att jag aldrig mer ska åka dit. Bojkotta mitt andra hem är kanske ingen bra idé . . . Jag återkommer om jag hittar någon bra rutt för mig och barnen (Kim kommer senare pga av jobbet) om jag verkligen vill klara något så ger jag mig tusan på att fixa det men att åka Arlanda - Aten vänta 4 timmar i Aten, ta ett till flyg till kos och vänta 4 timmar på båten går inte. Alicia är ju oberäknelig , blir ju bara svettig av att tänka på flygresan (hur ska jag gå på toa?) och Junia är i en sådan period att hon springer ifrån mig. Går liksom aldrig att gå på Ica maxi med henne utan att spänna fast henne i vagnen. En annan fråga, hur ska jag få med mig allt? Jag har en resväska, en vagn, bärselen, bilbarnstolen, skötväska och Junia's handbagage med pyssel, böcker, lurar m.m. Jag vågar inte. 
Men jag vill. 

Ikväll körde jag slut på mig själv på zumban. Jag höll inte tillbaka utan gav allt. Höll på att spy sista låten. Men jag gav mig inte. 
Känner att jag sakta men säkert kommer tillbaka, men usch va jobbigt det är med denna degmage. Degen är vad jag kallar den. Jag och degen. 

Imorgon ska jag till Strängnäs och göra pass till Alicia. Hade glömt bort hur omständligt allt ska vara nu. 

Äh nu orkar jag inte längre, ska krypa till sängs. 






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du kan inte skicka mer lite grejer i förväg då? Eller det kanske mest är saker som ni behöver nu också.. Kram på er!

Svar: Jo precis, jag måste ha de mesta nu här hemma, bara vagnen jag inte använder men den behöver jag när vi reser, speciellt om det blir så långa väntetider!
Kram
emelie

2014-04-10 @ 13:13:00
URL: http://mikaelita.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0