Ännu en helg är slut

Behöver inte skriva hur gott det var på Mira Mar i fredags. Jag och Elin delade på 5 rätter. 
Väldigt trevlig kväll i alla fall! 


I lördags så var vi ute hela dagen. Va i dalparken, åt mjukglass, mötte Jonn, sen kom Malin och Elin. Vi gick till badparken och låg där på en filt tills det blev kallt. 
Runt 18 tiden gick jag och tjejerna + Jelena och åt middag på Barolo. Fick ett solbord och där hade vi det ganska bra. 
När vi kom hem möttes man av ett mindre bombnedslag men så är det ju alltid när jag är borta några timmar. 









Idag blev det sovmorgon för familjen. Kim skjutsade mina föräldrar till Arlanda kl 04 så han behövde sova ut lite. 
Men vi hann med att umgås med Gurra, Sarah, Daniel och Emma hemma hos Dani. Satt och softade på takterassen och Junia fick blåsa såpbubblor. 


Ikväll blir det sushi! 
Hej! 

Junia sover och håller lillasyster i handen :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0