Vill göra det fint i hallen

Jag har fått dille på mässing och koppar. Så jäkla fint ihop! 
Ska köpa en byrå från mio och byta ut handtagen till koppar (spraya kanske?) 
 


Spegel med fet mässing ram, ljusstakar i koppar och ovanpå får också en liten fönsterlampa ligga och lysa.
 





I taket kommer koppar lampan från Rydéns(väntar på att den ska komma någongång!) med lyktlampor i med koltråd som ger sånt varmt skönt sken.
 



Tavlor ska beställas. Älskar dem!


 
En pall/stol från kartell med en pläd i fusk "varg" päls är beställd, tror den kommer nästa vecka :D 


Dörrmatta i brun/orange. 
 
Sen är min varma koppar/mässings hall klar.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också blivit såld på mässing och koppar. Såå fint

2013-09-13 @ 22:06:37
Postat av: Nina

Det ser ut att bli en snygg kombo. Spännande:) svarade i min blogg förut.. Hoppas du såg det:) kram

Svar: Ja jag såg det! :)
Kram!
emelie

2013-09-13 @ 23:18:44
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0