tillsammans

Vi har en ledig dag tillsammans per vecka. Så det gäller liksom att ta vara på den så gott som det går. Vet att det är så i de flesta familjer, ett evigt pusslande och när man ääääntligen är lediga så är man nästa påtvingad att göra något bara för att.
Jag skiter i det, jag vill bara va. Och såhär ska vi ta vara på denna dag.
Gå runt hemma. I morgonrocken. Lyssna på metropol, äta glass. pussas kramas och dansa med Junia.
Kanske se en film.
Det är tråkigt väder, då behöver man inte gå ut.
 
Vi ska åka till Nykvarn lite senare, Junia ska få hänga lite hos min bror medan vi går på en visning.

Ikväll middag hos Per och Carina. Å så var denna lediga dag slut och dags att ladda inför måndag.
 
HEJ va fort det går!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh jag tror oxå ni får en tjej:) lägger undan det finaste;) jag håller verkligen tummarna för stt ni hamnar i nyken

Svar: Jättesnällt!!! :)
Fasen huset var inte så vi hade tänkt oss, letandet fortsätter...
emelie

2013-09-22 @ 13:33:16
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0