On the road

Har tagit ledigt denna helg. Sitter i bilen på väg till Järvsö. Ska hälsa på min mormor. Har inte träffats på fler månader, men vi har såklart brevväxlat under sommaren. Eller vi brevväxlar ju under hela året med 1 brev i veckan, jag och mormor. En riktig brevkompis.
Jag tycker det är mysigt att få brev, mycket mer personligare.

Vi kanske hörs senare, annars får ni ha en trevlig lördag.

Just det, igår efter jobbet blev vi bjudna på middag hemma hos Lasse och Åsa. Sen när vi kom hem, tittade Rebecca över med presenter till mig och Junia.
Junia fick kläder, en bok och napphållare, jag fick 1 liter chailatte-blandning. Hehe min lilla gravid-craving. Så Kim ställde sig och gjorde varsin chailatte till oss, toppen avslut på kvällen eller what? Tack Becky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0