Måndag

Fy tusan. Idag har jag gått på högvarv. Började med att lämna Junia på dagis. Gick hur bra som helst! 
Hej då mamma sen var hon borta. 
 
Sen var jag på eljus och letade efter en mycket speciell ljuskälla, kom till jobbet lite senare. 
I helgen gick vi ut med ett reklamblad och det märktes verkligen på ruschen vi hade i butiken idag. 
Men jag hade inte så mycket tid att vara ute och sälja. 
Först hade jag en säljare från Globen på besök. Tätt inpå kom en annan, från Aneta belysning. Hann med en lunch sen var det bara att gå igenom kundbeställningar och lagret. 
Räknade pengar, åkte och bankade. Avslutade dagen med en 3 e säljare och blev inte klara förrän 18.30.
Väl i tälje var jag tvungen att åka och lämna en sak till en gammal granne i brunnsäng så jag var hemma runt åtta. Då var det bara att krama om Junia innan det blev läggning. 
Nu är jag iaf mätt och duschad. 
Sängen nästa! 
 
Just det! Vår nya webbshop slog upp portarna förra veckan! 
Där hittar ni allt från designlampor till vanliga enkla plafonder. 
Vårt varumärke heter JUUS och det är till största delen produkter du bara hittar på denna hemsida eller i någon av våra butiker eftersom de importeras av oss och inga leverantörer, 
 
Gå in och kika. 
http://webshop.ljusexperten.se/
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0