Måndag

Var på jobbet 1 1/2 h innan öppning imorse, så jag hann med ganska mycket faktiskt. Gick igenom nästan alla leverantörer och beställde varor.
Kl 14 kom Marcus från Lyktan, kollade igenom deras nyheter. Sedan var jag tvungen att bege mig hemåt för att hämta big sister to be på dagis.
Lämningen imorse hade gått jättebra! Inge grin!!! Hon sa hej då till farmor bara, var snarare så att Carina blev ledsen och inte ville gå därifrån hehe. Nä men, kanske kan muta Carina att lämna fler dagar?!
Det är säkert bara för att JAG lämnar hon blir så hysteriskt ledsen. Typiskt när mamma grej.
Hoppas hoppas verkligen att det blir bättre på den fronten. Jag blir så opeppad och nedstämd att lämna henne så ledsen.

Aja, Kim jobbar sent, så nu ska jag börja med maten.

Ps, det är konstigt att sparkarna från bebben i magen blir mycket tydligare precis efter ultraljud hehe, samma sak när jag väntade Junia. Innan UL bara lite fladder, Nu lambada. Men mysigt såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0