Hej

Det flöt på riktigt bra idag, så himla skönt när det går undan och när det inte dyker upp så många frågetecken.
Min bror har också haft inventering (i sin ljusbutik i tälje) och lagervärdet var typ 8 miljoner kronor. Hmm något som inte stämde liksom, så han fick gå igenom alla listor som var inlagt i systemet och hittade att någon ljuskälla blivit inventerad typ 23346274422 ggr, vilket blev ett värde på 5 miljoner! Hehe skönt att han hittade felet iaf, men jobbigt när ett "litet tryck-fel" på dosan gör att man måste gå igenom ALLT!
Eller det som hände oss för något år sedan, vi var tvungna att inventera om hela butiken och lagret för att det blev något strul, då höll jag på att avlida.

Yesyes nog om detta! jag har haft en bra kväll. Min man rullade köttbullar, kirrade en underbar potatismos och brunsås till middag. Allt från skratch. Junia tycker också om pappas mat :)

Nu blir det sängen, imorgon är det en helt vanlig måndag. Jobb och dagis, precis som det ska va!
Gud så skönt det ska bli med rutiner och vardag igen. Iaf i några månader. Sen är vi där igen, i bebisbubblan <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Längtar också efter att få uppleva bebisbubblan igen inom inte allt för många år! :)

2013-09-01 @ 22:00:31
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Nina

Ja den där bebisbubblan längtar man efter. Och vad hungrig jag blev när jag läste "menyn".

2013-09-01 @ 22:40:57
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0