Frågor...

Hur fick du beskedet att du var gravid?
Först förstod jag inte varför min baksmälla aldrig la av, jag och Kim hade förlovningsdag onsdagen den 5 juni och då blev det en hel del vin, och jag var fortfarande jättedålig på fredagen. Brösten spände och jag kände mig gråtfärdig. Antingen spelade kroppen mig ett spratt eller så...kanske...jag tog ett test samma dag.
 
Vilken vecka var du i då?
V.6
 
Hur reagerade du när testet var positivit?
Jag blev väldigt överraskad, fast jag anade det innan. Det där pluset på stickan kan verkligen få fram känslor och tankar på ett helt obeskrivligt sätt. Såklart blev jag också väldigt glad, tänkte " fan vi lyckades igen"...
 
Hur berättade du för Kim att du var gravid?
Haha, jag skickade ett mms på testet. Romantiker som jag är.
 
 
 
Var det planerat?
Vi har alltid pratat om att vi vill ha syskon till Junia. Men om jag ska vara ärlig så trodde vi aldrig att det skulle gå så snabbt som det gjorde.
 
Hur lång tid tog det för dig att bli gravid?
Slutade med p-pillren sista april och blev gravid runt 12 maj. Så drygt 2 veckor...!
 
Fortsättning följer...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0