BM V.19 + 3

Lämnade Junia lite senare på dagis idag eftersom jag hade tid 10.30 hos BM. 
Och vet ni vad? Första gången som jag lämnar och hon inte gråter! Jag är mäkta stolt. När vi kom dit var det fruktstund ute på gården. Junia gick och satt sig bredvid de andra barnen på bänken och klappade på platsen bredvid henne och sa mamma sitta. 
Jag sa att mamma måste gå men kommer och hämtar dig senare, okej?
Ja sa hon då. 
Hej då sa jag. 
Hej då sa hon. 
Sen gick jag. Glad så in i bomben! Åh vad härligt det skulle få vara att lämna en sådan unge varje morgon. <3

Ja, besöket hos Lena gick väldigt bra. Vi gick igenom ultraljudet jag gjorde i måndags, där allt var tipp topp. 
Vikt 57 kg = 3 kg upp. 
Järnvärdet, blodvärdet, lågt blodtryck var kanon = inga järntabletter halleluja!
Lyssnade på hjärtat, åh det kändes som att det var 10 år sedan man fick höra hjärtat picka på från maskinen. 
Efter lite allmänt snicksnack var vi klara och nu är jag påväg till stan för att äta lunch och handla lite mat. 
Sen ska jag hämta hem min busunge. 

Hej! 


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken underbar känsla det är när dom är glada vid lämningen:) kram

2013-09-12 @ 14:56:13
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0