Vilka är ni?

Hej igen.
Junia sover och den gigantiska bullängden ligger och svalnar så jag tänkte sätta mig framför datan och läsa lite bloggar och kolla runt.
Kom på en grej, jag har bloggat i 4 ½ år och har bara skrivit vad jag gör om dagarna. Jobb, kompisar, resor, pojkvänner - ja och så på senare tid graviditet, barn och allt som hör till det osv.
Det är roligt att ett hundratal tittar in varje dag men sen började jag fundera... jag vet att min familj läser, mamma och pappa. Att svärföräldrarna också tittar in. Sen så självklart mina vänner (mest tjejer då) som cecilia, rebecca, sarah, isabel, jelena osv. ni har liksom koll på vad som händer via bloggen och det är ju bra det!
Sen så ni, goa mammor jag lärt känna, och vi som bara utbyter lite tankar och kommentarar via våra bloggar, er har jag också koll på.
Men sen då... jag får ihop er till kanske 20-25 pers...vilka är ni andra?
Egentligen så tänker jag inte på att någon annan läser det jag skriver. Men det är rätt skumt att det ändå är en del som läser.
Ni behöver inte kommentera och förklara vilka ni är och varför ni läser. Vill ni läsa så läs. Men ni som vill och orkar skriva nån rad gör det, får då får jag liksom ett litte hmm om vilka ni är.
Frågor på det?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! jag läser, bor i Södertälje med min sambo. Har inga barn men är i planeringsstadiet.
Halkade in hit för ca 1-1½ år sedan och har bara fortsatt.
Ha det bra.

Svar: Roligt att du läser! Lycka till med barnplanerandet :)
emelie

2013-10-03 @ 16:57:46
Postat av: Anna

Ville bara säga att du har en himla mysig blogg!

Svar: Tack :)
emelie

2013-10-03 @ 17:13:36
Postat av: Nina

Jag läser såklart:) visst är det lite tråkigt stt inte veta vilka som läser

Svar: Hehe du är en trogen läsare det vet jag :)
Ja faktiskt lite trist... Men så är det ju när man inte har lösen.
emelie

2013-10-03 @ 20:28:10
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag läser för jag är nyfiken hehe :)

2013-10-03 @ 20:57:29
Postat av: Elin

29år bor i stälje med sambo o son på 2år. Hitta hit genom andra mammabloggar :) tycker din blogg är härlig att läsa sen är ja väldigt avis på er förskola :) ha de bra :)))

Svar: Kul att du kommenterar! :)
emelie

2013-10-03 @ 22:16:52
Postat av: Therese

Hittade hit via andra bloggar. Kul att läsa om mammor som har barn i samma ålder som en själv. :) och dessutom är gravida med nr samtidigt också. :) Är lite avis på alla era fina lampor hemma! :P

Svar: Roligt att du hittade hit :)
Vill gärna kika in på din blogg också!
Ha de fint!
emelie

2013-10-04 @ 07:42:48
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Lisa

Jag tror du vet vem jag är :-) vi har ju träffats en gång iaf när jag hälsade på Sofi för några år sedan :-)

Svar: Ja Lisa dig håller jag koll på! Roligt att du kommenterar ofta!
Ha de fint.
emelie

2013-10-04 @ 11:15:25
Postat av: jenny

Halkade in på din blogg för ca 2 år sedan och har följt dig den dess. Har ingen aning om vem du är men tycker att det är roligt att läsa om din familj.
Ni värkar vara en stor familj med syskon, kusiner syskon barn (som är typ lika gamla som du). Kan du inte skriva lite om din familj, hur allt hänger ihop nångon gång?

Svar: Kul att du hittade hit!
Vi är en stor "konstig" familj hehe, såklart kan jag skriva ett sådant inlägg, så fort jag får tid över.
Ha det bra!
emelie

2013-10-14 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0