Vad är oddsen?!

Jag och min syster var ju och såg Jöback igår med våra respektive.
Jag hade fått min biljett av Kim när jag fyllde år i Juni. 
Maria fick sin av Stefan. Stefan och Kim träffades för första gången igår. 
Vi visste alltså inte innan att den andra skulle gå utan det fick jag reda på i somras när hon berättade att hon hade fått en biljett.
Så vi bestämde ju att vi 4 skulle träffas innan och gå dit tillsammans eftersom min syrra typ bor granne med Globen. 
Aja, väl framme i Globen upptäcker vi att vi sitter på samma sektion, och samma rad! Är inte det helt stört?! Av alla tusentals platser i Globen så sitter vi med några stolars mellanrum på samma rad. Tyckte det var lite kul bara.... :) 

Idag har vi varit och firat min farmor som fyllde 87 år tidigare i veckan. Fullt hus, alla kusiner mf var där. Det blev mat och tårta. Junia röjde runt och hjälpte gammelfarmor att öppna paketen. 

Trevlig dag med andra ord. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0