Sova!

Idag har jag och Junia myst. Vi har käkat frulle i sängen (efter en sovmorgon till 9) Junia fick bestämma macka med skinka och äppeljuice. Lite gröt slank ner också.  
Vi tittade på Pippi och Emil. 
Sen ville fröken bada så då gjorde vi ordning badbaljan och där bjöd hon på "fika", Wilma skulle också smaka. 
Junia nämnde dagis några gånger. Hon har varit hemma 1 vecka nu så jag antar att hon saknar det lite. 
Igår när jag kom hem från jobbet frågade jag henne vad hon hade gjort idag. 
-dagis, fick jag till svar..
- jahaa var du verkligen på dagis? (Hon hade varit hos farfar och Åsa) 
-jaaa 
- okej, vilka kompisar var på dagis idag? 
- Wilma! 
- haha Wilma, sa jag. får hundar vara på dagis Junia? Vad gjorde du och Wilma på dagis då? 
- bajsade 

Då kan man inte hålla sig längre utan man bara brister ut i världens garv. 
Hon är så himla härlig. 

Aja, tillbaka till idag så har vi bara varit hemma och kurerat. Hon hade en aning feber vid lunchtid så hon sov  i 2 h. På kvällen feberfri. 

Nu blir det sängen, imorgon drar vi iväg! 
Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0