same same...

 
Haha, ja så är det ju det här problemet med namn igen. Vi kommer inte överens. Jag har några favoritnamn men de går inte hem hos Kim(än). När jag frågar honom vilka namn han tycker är fina så har han inga att komma med. Han tycker det är så lååång tid kvar tills bebisen kommer så vi behöver inte ta upp det nu.
JA JA säger jag bara, förra gången hade vi en född bebis som bara hette bebisen i veckor eftersom vi inte kunde enas om namn. Han ville Molly/Mollie och jag ville Junia.
Vi vet ju hur det hela slutade, och för att få min vilja igenom så "lovade" jag honom att han fick bestämma namnet på vårt andra barn. Men nu har han ju inget namn så jag försöker ju påverka honom så gott jag bara kan.
Om ni har några namn på lager så hit me, jag är inne på lite ovanligare stuk. Gärna killnamn eftersom jag inte har så många på lager där.
 
Några av mina favoriter...
Livia
Novalie
Nova
Noelia
Noelle
Millie
Alicia
Noomi
Bianca
Leona
 
Jack
Lennox
Matheo
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Av tjejnamnen tycker jag Livia och Alicia är finast.. Alicia tycker jag passar fint ihop med Junia dessutom :)

Av killnamnen säger jag Mateo :) Andra tips på killnamn som passar med Junia: Theo och Lucas. Är mycket för att barnen ska ha någon likadan bokstav i namnet och helst inte första bokstaven. Typ u i ditt fall och u eller v i mitt fall :)

Ursäkta romanen haha :) Kram

Svar: Tack för romanen ;) alltid kul att få veta hur andra tänker.
Kram!
emelie

2013-10-10 @ 22:13:51
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0