Onsdag

Hej. 
Igår kväll efter jobbet, hade vi favorit-Jonn på besök. Junia fick en sådan fin luddig gosgos hoodie av Jonn som han köpte till henne när han var i USA förra veckan. Snacka om hon har en härlig samling plagg i garderoben min tjej. 

Fick också en påminnelse idag att södertälje sjukhus har förlossningskurser en gång i månaden, men jag har inte tänkt tanken att vi ska gå. Jag har ju gjort det förr liksom ;) men man kanske ska gå dit och färska upp minnet? Onödigt eller nödvändigt? Ni som har två barn, gick ni? Eller ni som väntar andra... Ska ni gå? 

Vet ni vad jag saknar? En köttbit med en så god sås till så man bara öser på mer och mer och ett glas eller 2 :) kryddigt rött vin. 
Jag är inte direkt sugen (har fortfarande noll intresse för kött) men jag saknar det. 

Vi hörs! 




Kommentarer
Postat av: Nina

Vi gick inte med andra, kände att jag "kom" ihåg infon då det var så tätt.. Kram

Svar: Okej..Ja det känns ju som det för mig med :)
Kram
emelie

2013-10-30 @ 20:57:52
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0