Lördag

Vi har haft tur med vädret ca 27 grader och sol. 
Igår kväll promenerade vi in till stan. Handlade fina kläder till Junia på El Corte Inglés och sen var jag ju tvungen att gå in på både Zara, Mango och Zara Home. Hittade några klänningar (som jag kan ha nu under graviditeten) och en jacka (på Zara). Men den köpte jag bara för att jag har kollat på den i Sverige och den var ca 200 spänn billigare här så då slog jag till, ingen preggo jacka med andra ord. Självklart åkte några plagg med till Junia också! Zara kids har väldigt fina barnkläder. 
Vi avslutade kvällen med middag på en restaurang vid hamnen. 

Nu ska vi ut i solen, sista dagen :) 





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hot mama :)

Svar: Hehe eller huuur ;)
emelie

2013-10-26 @ 21:52:15
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0