Kim är min räddare

Efter en riktig slitdag på jobbet (har tagit bort massor av lampor och gjort rent för att ge plats åt julen som är på ingång nästa vecka) så kommer jag hem till världens bästa Kim. Ryggbiff med klyftpotatis och en hederlig beasås. 
Fick tom en flaska alkoholfri från periquita (rött) men nej, den gick bort. Klarar inte av fruktiga eller på gränsen till söta viner (om man nu kan kalla alkoholfritt vin för vin ;). Rött ska vara fylligt, mustigt och kryddigt för att få tummen upp av mig. 
Som om det inte vore nog fick jag en stor skål med plockgodis från filmkedjan. Jag och Wilma tittar på idol och Kim och Junia ligger i sovrummet och kollar på fotbollen. 

Sån jäkla soft fredag, älskart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0