Hej!

Allt flöt på bra på hemresan igår. Smidigt att flyga till Palma så det kommer vi säkert göra om! Vi gillar staden också och maten var fantastisk. 
De här soliga dagarna behövdes, nu börjar en intensiv period för mig. Både på jobbet och i kroppen (V.27 idag!)
Jag och Kim har pratat massor om vår bebis i magen som blivit lite "bortglömd" och tagit oss tid att bara umgås. Gjort det vi känner för. 
Såklart att det kändes jobbigt när vi gick på planet och visste att vi skulle vara utan Junia tors-sön... Tårarna kom sakta men säkert på mig.  Men när vi väl kom fram kunde jag lägga det åt sidan och slappna av, och det var ju det som var meningen med hela trippen.

På söndagen vid 16.30 hämtade vi Junia hos mina föräldrar och oj vilken lycka. Hon blev så glad och visade oss sina Barbie dockor. Mamma Emelie och pappa Kim. Haha hon hade bäddat in oss i sin jacka och satt på mig en mammaklänning. Ni vet en sådan som gravidbarbiedockan har på sig.
Hon hade inte frågat efter oss eller varit ledsen på hela helgen men hon hade pratat om oss och lekt med dockorna. Sen hade hon hittat en skruvmejsel och lekt pappa Kim och gått runt och skruvat. Med sin mössa på huvudet - för det har pappa Kim. 

När vi äntligen kom hem blev det bara massa mys. Vi 3 och så fick hon sina presenter och var riktigt nöjd. 

Idag var det dags för DAAAAGIS! Junia visste exakt. Hon sa namnen på kompisarna och var verkligen exalterad. 
Jag lämnade henne vid 9. 
Junia blir hämtad vid 14-15 tiden om dagarna denna vecka. Skönt för henne att inte gå till 16 som hon brukar. Mjukstarta lite efter 1 1/2 vecka borta. 

Själv hade jag en ganska vanlig dag på jobbet. Beställningar, annonser men blev överraskad med besök av mina bästa vänner Cecilia och Becca på lunchen :D 
Vi snackade lite sen köpte Becca en ny kökslampa och en sängbordslampa. 

Nu är jag påväg hem i regnrusket... Igår gick jag i klänning och ballerinas... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0