Härlig dag!

Jag, mamma och Junias kusin Tilde gick tillsammans och hämtade Junia vid lunch idag. Junia sken upp som en sol och blev så till sig att vi kom allihopa. Hon visade oss runt, hur man tvättar händerna, vart de badar. discotoaletterna, vart de målar och bygger.. m.m. Så mallig.
Min mamma tyckte att de var en väldigt fin förskola.
Sedan skiljdes vi åt och jag, Junia, Tilde och hunden Cesar gick hem till oss och busade med Wilma.
Kim kom hem tidigt så vi spenderade eftermiddag här hemma tillsammans, kollade resor(har fortfarande inte bestämt oss vart vi ska!)
Sen åkte vi till bolaget och handlade till helgen, även Ica Maxi och apoteket.
 
Ikväll ska jag börja titta på Greys säsong 6 =D wohoo.
 
Annars tycker jag att det funkar bra mellan Junia och Wilma. Junia vill ju så gärna "leka" och bädda in wilma med filtar och så, men det vill ju inte Wilma. Wilma är gammal och vill helst vara ensam och vila. Någongång då och då kommer hon med benet och vill leka.
Men Junia förstår när man säger åt henne att ta det lugnt med Wilma.
 
Imorgon ska WIlma till sin dagmatte och Junia blir hämtad av farmor och Per på dagis. Både jag och Kim blir sena så det passar ju utmärkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0