Freeeedag

Vi startade dagen med mysfrukost och tända ljus på bordet. Såklart blev det en liten bulle efter frukost - dagen till ära. Kim började jobba lite senare idag så vi fick en liten familjestund tillsammans.
Vid 9 åkte jag och lämnade Junia på dagis, hennes avdelning var precis på väg in på riktiga Tom Tits så hon fick så bråttom att ta på sig reflexvästen och springa till de andra barnen så hejdå kramen glömdes bort. Eller typ hela jag glömdes bort, jag ropade Heeeeeej då Junia men fick inget svar. Aja tror de blir en rolig fredag för henne. 
Jag själv har lite lunch på jobbet, stänger kl 18 och sen blir det raka vägen hem till idol och lite fredagsmys. (Längtar efter en stor Marabou mintkrokant) :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0