Preggo frågor...

Vem i er närhet fick veta nyheten först?
Sofi på jobbet var allra först eftersom jag mådde så jäkla dåligt (redan innan jag tog grav.testet)
Sen var det Sarah. Vi hade planerat summerburst i ett halv år, förfest, massa vänner, alkoholen skulle flöda ;), barnvakt var fixad ja det skulle bli en hejdundrande bra helg - MEN helt plötsligt stod jag där och var gravid. Kände noll lust att gå på en sådan tillställning när jag inte ens kunde dricka, och mitt illamående var hemskt.
Så det blev inget summerburst och jag förklarade orsaken till henne. Sålde min och Kims biljett på blocket för 3000 spänn istället.
 
Hur gick ni ut med det officiellt?
Allteftersom vi träffade folk då var jag väl i V. 11-12. Vi använde också en t-shirt till Junia som det stod "I´m going to be a big sister" på när vi träffade några, som en kul grej. 

Hur många barn vill du/ni ha? 
Helt ärligt så vet jag inte det. Hur många barn vill du ha? 
Just nu känns 2 alldeles perfekt! 



 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0