Åhh minnen

Kära nån... Snart är hon 2 år! 

 



Kommentarer
Postat av: josefin anero

Åh så liten:-)..!! Måste bara fråga om du kan hjälpa mig med detta.... jag är på jakt efter en glödlampa med E14 sockel men de verkar bara finnas som relativt små glödlampor? jag vill använda en som är ganska maffig eftersom jag ska ha den som den är i sin enkelhet. (Ingen skärm över).... Nu till saken, finns det jättestora runda glödlampor med E14 sockel eller måste jag lägga ner jakten? Har bara hittat med e27 sockel.. Som sagt, jag är rätt vilsen och inte så påläst i detta ämne:-P

Svar: Ja, precis E14 sockel med stor glob typ 80mm i diameter eller större finns bara med E27.
Det finns koltrådslampor/lyktlampor med fin glödtråd som är väldig trevliga att ha i sin enkelhet men de är inte så stora. (Dock större än vanliga)
Gå in på lysman.com och sök på koltråd/lyktlampa så har du storlekarna där.
Kram!
emelie

2013-10-12 @ 15:49:32
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

Tack, det är med tråd jag vill ha, blir så starkt ljus annars... Tack snälla för hjälpen.

2013-10-12 @ 22:11:54
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0