V.30

Nu känner jag väldigt mycket av bebben   i magen. Många "sparkar" som kommer emot mina revben och kissblåsan (typ). 
Min hy har blivit fet och det poppar upp finnar här och där. Drömmer om förlossningar... Helt störda sådana. 
Men jag är fortfarande helt problemfri i rygg osv. Det funkar bra att jobba (glömmer dock bort att jag inte är så smidig som vanligt och stöter i magen lite här och där) lite kul hur hjärnan inte hänger med och "tror" att man kan dra in magen för att komma förbi och fram. 

Som det känns och ser ut nu kommer jag att jobba heltid fram till årsskiftet (då är jag i V.36) och sedan i januari kommer jag jobba 4 dagar i veckan...

En sak bara som skiljer mina 2 graviditeter från varandra: med Junia fick jag en hormonrand längs hela magen. 
Nu ingen... Vad kan det betyda? ;P 

Spännande är det i alla fall och vi längtar så mycket nu! 






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tror det betyder att det är en pojke

Svar: Jasså du!!! Ska vi slå vad?! ;)
emelie

2013-11-20 @ 05:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0