V.29

Sista trimestern. Det här är verkligen ingen långdragen graviditet. Alltså jag var NYSS i V 19. I min hjärna är jag typ fortfarande där, känner att jag "borde" göra iordning lite till bebisen, såsom gå igenom Junia's gamla kläder, leta fram vaggan, sänghimlen och ljusslingan med de snuttiga små bebisänglarna. Bäddset...ja allt som hör till bebistiden, men jag ska fasen inte stressa fram med det nu. Jag har så mycket jobb så det räcker och blir över. Efter jul, då, då jäklar ska jag boa, fixa och göra allt så som jag vill ha det. 
Jag kommer inte köpa några kläder till bebisen eftersom jag har helt oanvända neutrala kläder som var tänkt till Junia i stl 50. (Hon började med 56 direkt) 
Om det nu blir en PÖJK får vi ta och köpa en uppsättning pojkkläder när han väl är ute. 

Hur jag mår? 
Förjäkla bra i alla fall i kroppen, värre med knoppen. Mitt humör är lite uppochner, blir lätt irriterad. (Speciella kunder har vi varje dag så det gäller att hålla tungan rätt i munnen och ANDAS) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0