Trötter

Tror Junia har ärvt sin sovförmåga från mig och Kim. Hon har aldrig varit uppe före kl 08. (Om jag inte har väckt henne då) 
På helgerna sover hon lätt till 9-10. 
Hon har sovit länge på morgonen redan som liten bebis och vi är verkligen så bortskämda för sömn är ju A och O... 
Sen ska vi se vad nästa barn har att erbjuda. Morgon redan vid 5-6? Hua... Orkar inte ens tänka tanken... Jag får ta den smällen då. 

I morse kl 7, började jag försiktigt med att tända lite lampor, säga godmorgon och stryka över håret. Men hon somnade om och om igen. Jag mutade med Emil och juice kl 08.05 då tittade hon upp och sa gomorrooooon. 
Mammas älskade lilla sömntuta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0