Joe Labero

I lördags så överraskade vi anställda och respektive med hotellövernattning, middag och Joe Labero show på Hamburger börs i sthlm. 
Det blev en himla lyckad kväll med massa skratt, god mat och dryck. Perfekt att dra igång vår högsäsong med en pepp-helg. 
Roligast av allt var väl när Labero drog upp mig av alla dessa människor i publiken för att utföra ett nummer. Kändes som jag skämdes ihjäl samtidigt som jag svettades som en gris, kissnödig och en mage som växte sig större för varje minut som gick. Hade hela publikens ögon på mig och en filmkamera i nyllet. Men vad gör man inte? Kunde inte vara en mes och säga nej när alla började applådera. 
Kan ju trösta mig med att jag var typ den enda som var nykter på hela stället så det är väl mest jag som minns det hela i detalj ;) 
Showen var i alla fall jäkligt bra och riktigt rolig. 
Vi satt kvar länge efter showens slut och kom tillbaka till hotellet runt 01. 

På söndagen var det hotellfrukost och jag åt pannkakor med sylt, grädde och brownies. Det var jag värd! 

Resten av dagen bestod av MYS med min familj. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0