Helgen

Vi har haft en bra helg.
I fredags efter jobbet åkte jag hem till min bror med familj i Nykvarn. (kim och Junia var redan där)
Det bjöds på helgrillad fläskfilé med bakadpotatis. mmm mm mm!
Junia lekte som bara den med Tilde oc Lucas. Vispade grädden till kladdkakan och fick slicka visparna. Nöjd unge! =)
Vi blev kvar FÖR länge. Men det var så trevligt och vi planerade julafton (som ska firas där) och massor om bebisen.
 
På lördagen jobbade både jag och Kim så Junia hängde med farmor och Per. De åkte till sthm och kollade på NKs-julskyltning och bara myste runt.
Efter jobbet blev det en hemmakväll... vi 3 med god mat och glass. Lite Greys på tvn sedan gick vi faktiskt och la oss i sängen och somnade samtidigt.
 
Idag sov vi till (vågar knappt säga det) 10.30. Assså herre, jag gick upp för att kissa, var helt säker på att klockan var halv 9-9 eftersom Junia sov så tungt. Men sen så insåg jag ju vad klockan var och började försiktigt väcka resten av sömntutorna.
Vi åt nygräddade baugetter till frukost. vilken lyx! sedan gick vi till stan och handlade lucia linne och tillbehör till Junia´s lucia firande som äger rum på Tom Tits den 12/12 på eftermiddagen.
Vi betade även av några julklappar samt en fjällräven mini kånken till Junia som hon kan ha till dagis.
 
Japp det var helgen. Nu solsidan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0