BM V.27+3

Hej. Imorse var jag hos Lena. De vanliga gjordes. Allt var i sin ordning.
Vikt 61 kg = 7 kg upp sedan start.
Hjärtljudet låg på 154 och hon låg med huvudet nedåt och ryggen mot vänster.
Märkte ni att jag skrev hon? Det är inpräntat i mitt huvud nu.
Om det är en grabb som läggs upp på mitt bröst i början av februari kommer jag bli mäkta överraskad!
 
Fundusmåttet hade planat ut lite. Vi jämförde denna gravidietet med Junia´s och såg att det såg likadant ut då. Viktuppgång vid V.28 var 7 kg och magen hade planat ut då också, men spurtade på veckorna efter.
Graviditeterna känns också nästan exakt lika. Jag mår lika bra, jag tycker att formen på magen och allt sånt är lika. Är inte de rätt konstigt? Jag skulle inte kunna skilja graviditeterna åt om några år.
Jag är jätteglad över att få uppleva två fina graviditeter, håller tummarna att den här andra också fortsätter så.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0