Onsdag

Idag har vi haft en mulen dag. Men vad gör det? Vi hittade på annat istället.
Jag, Kim, Lucas, Tilde, Nina, Andreas och Ali drog in till stan. Jag och Kim passade på att shoppa lite medan de övriga gick till frisör'n för att bli lite snygga i håret.
Jag har känt frisör'n sedan jag var 15 år och det är alltid lika kul att träffa honom!

Efter det köpte vi med oss mat hem, blev pita gyros till resten av familjen.

Ikväll gick vi ut och åt på en restaurang här i området. Jag och Kim delade på en giouvetsi och en pastitsio. Godare grekisk mat får man leta efter!

Imorgon hoppas jag på stråååålsnde sol :)

Godnatt!

(Bilden; Andreas försökte sig på att raka Ali på egen hand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0