Onsdag!

Så nu har jag jobbat 3 dagar och Junia har varit med Alexzandra under de dagarna så nu är det dax för mig och Junia att få 2 dagar tillsammans.
Imorgon har vi inget inplanerat, men skulle inte förvåna mig om dammsugaren och allt sånt åker fram en stund iaf. Så vi får fint till helgen.
På fredag ska vi på klänningjakt i sthlm ( som jag ska ha på bröllopet) med Becky. Jag valde inte den där champagnefärgade klänningen från MQ jag skrev om förut, så jag måste verkligen hitta rätt på fredag.

Aja, idag var det roligt på jobbet. Vi sålde lite udda grejer vilket alltid är kul.
När jag kom hem så surprisade Kim med pannkakor, mormors drottningsylt, glass och vitchokladsås. (Fast jag erkänner, jag la in en önskan om pannkakor tidigare idag) My man is the best...

En sak jag önskar mig till min b-day.
CLEAN. Och det är dessa 2 dofter jag gillar bäst!
Hej!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag älskar Clean!

2013-05-22 @ 22:11:43
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0