Hej vänner!

Är i en liten stress-svacka för tillfället. Har så jäkla mycket i hjärnan men sätter jag mig ner och försöker få ner allt på ett papper(så att jag inte ska glömma ngt ) så är det helt blankt i skallen på mig.

Kim har jobbat över de senaste veckorna. Som vanligt. Han hinner liksom inte ens äta.
Men ikväll lagade jag iaf mat till oss, efter jobbet. Pastagratäng men det gick åt skogen för väl inne i ugnen sprack hela formen i 2 delar... Är det ens möjligt?
Sen var Hampus här och hämtade soffan så nu måste vi åka och hämta min soffa som står på ett lager. Helst imorgon. Kim lovar att vara hemma vid 20.00. och fixa det.
Junia ska vara med farmor och Per på lördag när vi är på bröllop.
De ska ut på sjön med båten, så jag måste söka efter hennes flytväst som ligger i nån av mina 30 kartonger som står i källarn.
Det får jag göra på fredag.
Sen är det ju 100 grejer till som ska göras. Födelsedags middagen tillexempel.
Men enligt mitt horoskop denna månad så är det min grej att ha många bollar i luften ;)

Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja nu börjar den växa ordentligt.. Vilken tjockis man är haha. Ska du vara ledig nånting snart, kanske kan ta en playdate isf? Kram

2013-05-29 @ 00:00:48
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Nina

11 funkar jätte bra, vi kan ju höras längre fram och bestämma mer:) kram

2013-05-29 @ 14:42:20
URL: http://Vaskelainen.blogg.se
Postat av: Lisa

Känner igen mig i det du skriver om att ha en massa i huvudet men svårt att få ner det på papper. Hoppas vi får se klänningen du ska ha på bröllopet :-)

2013-05-29 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0