Godnatt

Jag har fortfarande inte bestämt klänning. Inte skor, inte väska.
Jag har ringt och pratat med Malin, ca 100 ggr den här veckan.
Gud vad det ska vara svårt att bestämma sig!
Tänk när man själv ska stå brud någongång i framtiden. Kommer ju minst ta ett år för mig att bara välja ut vilka skor jag ska ha på mig för tusan ;)

Men jag är GLAD för jag hittade min försvunna burberry väska idag när jag letade bland mina flyttkartonger i källaren. Har letat efter den sedan december!
Min första burberry som jag köpte för min första lön. Den ni, den betyder mycket för mig. Nu ligger den här i tryggt förvar :)

Imorgon ska vi bara ta det lugnt och görs oss klara. När jag har bestämt mig, kommer en bild!

Godnatt.
Ps, jag hejade på Oscar i lets dance.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är jätte snygg i den blommiga men vill ju se bild med den rosa oxå:) kram

2013-06-01 @ 08:30:16
URL: http://Vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0