Spräng huve

Vilken jäkla huvudvärk jag har, och bättre blir det inte när jag tänker på att jag har sjukt mycket att göra imorgon. Allt ska vara klart till torsdag då vi har utförsäljning, så vi får plats med alla nyheter. (ingen ledighet här inte, jag jobbar hela veckan ut)
Hade planerat in roligheter i slutet av denna vecka som tyvärr får vänta, jag som hade sett fram emot att få träffa Mikaela och Tuva imorgon.
På torsdag så skulle min mormor och moster komma och hälsa på för lunch och kolla in vår nya lägenhet.
Men men... Får försöka påt igen nästa vecka.

Nu ska jag åka hem. Käka något så sprängvärken kanske går över , känner på mig att det blir en tidig kväll ikväll.





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas huvudvärken gett med sig! Kram

2013-03-13 @ 07:33:06
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur länge har du och kim varit tillsammans innan du blev gravid med junia? :)

Svar: Oj, jag och Kim har inget speciellt datum som vi blev tillsammans på. Vi räknar vår förlovningsdag som vår speciella dag. Men det gick verkligen undan och vi hann bo tillsammans ca 1 månad innan jag blev gravid.
emelie

2013-03-13 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0