Söndag


Igår:
Som vanligt bjöd Lasse och Åsa på en smaskig middag med god dryck och egengjord glass till efterätt.
Ebba och Junia hade puss och kramkalas hela kvällen. Gav varandra majskrokar och bara var allmänt super söta mot varandra.
Tror de kommer ha jättekul i Grekland tillsammans i sommar. Johan,Jennie och Ebba kommer ner och hälsar på oss 1 vecka i slutet av juli :D

Idag så har vi återigen varit på Mio (tror vi har varit där varje helg sen vi kom hem från Thailand)
Var även på stalands, k-rauta och tog en snabblunch på donken. Satt som en smäck.
Vid 14 tiden så hade vi träff med den tilltänkta barnflickan.
Hon kom hem till oss och vi pratade igenom tider, dagar osv.
Hon var väldigt enkel att prata med, var jättego mot Junia och jag känner mig otroligt lättad över att vi har hittat en sån bra tjej!
Som det är sagt nu så kommer hon ta hand om Junia från och med 22 april.
Gud, känns så skönt att det funkade.
Har oroat mig så mycket över detta.
Så nu känner jag mig sådär lätt i hjärtat igen.
Dagen till ära gör Kim mig ännu lyckligare och fäller in lite ledspottar jag tjatat om en bra tag.
Imorgon är jag hemma med min lilla älskling. Kan det bli bättre?

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0