Redan torsdag...

Idag kom mamma på besök vid halv 11, klädde på oss och gick ut med barn och hund till torekällberget och runt området. Bara fin-gick och pratade.
Lunch åt vi hemma hos mig.

Det är väldigt skönt att bara va tycker jag. Visst, det kryper i kroppen och jag vill göra något varje dag. Planerar in så mycket som möjligt känns det som.
Känns så jäkla irriterande att man inte kan svänga förbi jobbet och säga hej, bara en timma eller så. Då skulle min själ få lugn och ro. Det hade varit najs.
Inte för att jag måste utan för att jag vill det.

Jaja, efter lunchen gick mamma hem. Junia fick ta ett bad i sin nya badbalja. Nu ligger hon utslagen i sin säng. Jag kanske också ska passa på och ta en powernap? :)

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0