Hej!

En ledig dag. Men har tvättstuga och ska åka och veckohandla när Junia har sovit klart.

Igår pratade jag med Cecilia och hon har bokat sin semester till kalymnos nu.
Gud vad jag saknar henne, vi har massor att ta igen och jag kan bara fatta hur mycket hon längtar efter Junia.
Vi får en hel vecka tillsammans!
Bilden är från förra sommaren. Jag, Cecilia och Tasos har varit vänner sedan vi var 15 år gamla och vi har hängt på Kaly varje sommar sedan dess.

På tal om igår så var Junia med Isabel hela dagen. Tack snälla Isabel för att du ville vara med Junia.






Kommentarer
Postat av: Nina

Hampus var en biff på 4130 och 53 lång:)

2013-07-04 @ 13:25:55
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0