Framme!

Ja då var vi här igen.
Flyget gick 23.30 igår kväll, hela familjen sov i princip hela flygresan.
Kom fram 04.00 till Kos. La oss på varsin stol-länga i vänthallen och sov ytterligare 3 timmar. Inga problem liksom. Tog en taxi till Mastihari där vi tog 08.05 båten över till Kalymnos. Jag och Junia lyckades somna även på den turen :)
Framme vid hamnen fick vi världens största kram av min pappa som kommit för att hämta oss, med vår bil.
Hemma vid huset hade mamma och syrran förberett frukost i stora lass.
Så himlans skönt att vara tillbaka.
Efter frullan packade vi upp, sen svirade vi om till badkläder och jag, Maria, Kim och Junia gick till kantouni för lite strand och poolhäng. Träffade alla man känner. O min vän Theo :D
Där låg vi och gottade oss till kl 14 då var det dags för lunch - hemma. Grekisksallad, tzatziki, feta, guacamole , rödlöks paj och köttfärspaj hade mamma och pappa lagat till oss...!!!
Nu är jag helt slut, har tagit en dusch och smort in mig i nya VS bodylotion som jag köpte på Arlanda innan vi åkte.
Så nu ligger jag i sängen, på vårt rum, med ac:n och two and à half men på dvdn.
Junia är på nedervåningen med sin mormor och morfar. Kim och Maria gick till poolen för att spela biljard och steka (läs dricka öl ;)
Känns helt ok att ta en nap nu....

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0