En tung söndag.

Ja, eftersom Kim, Maria och Cecilia var ute hela natten på galej med Theo och Co så var jag och Junia typ ensamma vid frukosten. (Mamma och pappa åt såklart också men iaf)
Tror de kom hem 05.30 på morgonen och då får de skylla sig själva om man har spräng-huve ;)

Det blev en hemmadag, jag och Junia gick till stranden några timmar.
Sen var det dags att säga hej då och vinka av Maria och pappa.
De tog halv sju båten över till Kos.
Eftersom det var så "synd" om Kim och Cecilia som fortfarande inte var på topp bestämde de att det blev pizza till middag. Inte mig emot, jag älskar pizza :D

Kändes lite konstigt att vara bara vi, det blev en tidig kväll för oss. Rätt skönt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0