Jobb onsdag

Guu va skönt att det redan är onsdag, och dagens arbetsdag är över. Hade liksom inte pallat med en hel-vecka.
Fast jag har fått några dagar ledigt över nyår så är jag så trött.

I morse innan jobbet åkte jag och beställde tårta till Junias födelsedagsmiddag. Det blev en "black & white" i fyrkantig form. Och såklart rosa marsipan på den. Tror den kommer bli så fin.
Nu på kvällskvisten så ringe jag och pratade med Mira Mar ang. vad alla ska äta till middag.
Så nu känns allt klart, ska bara köpa lite stuff att dekorera med.
Puuuh, skönt.

Kim som förövrigt är pappaledig glömde såklart att det var BVC dags idag med spruta och allt... Den karln säger jag bara.... Han tror att han kan komma ihåg datum och tider utan att skriva upp dem!
Hoppas vi får ny tid denna vecka!

Nu ska jag bege mig hemåt... Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0