Hej

Känns hel-konstigt att hela familjen är uppe och pigga 06.30. Tror liksom aldrig att det har hänt. Jag och Junia somnade vid nio tiden igår. Gud va skönt att sova.
Dagen på jobbet igår var ok, blev oerhört trött mot eftermiddagen.

Idag och imorgon är jag off från jobbet. Ska försöka flytta in. Fixa med lägenheten och åka och köpa bokhylla, garderob till Junis rum. Och så behöver vi matbord och stolar. Mattor också!
Öhhh så mycket.
Måste ringa till Tom Tits förskola och höra efter lite, junia står i plats 8 i kön, men de tar inte in 2012or förrän i höst.
Tyvärr har jag ingen möjlighet att vara borta från jobbet mer än nån månad (i mars) så det blir väl att ta till barnflicka sista tiden eller söka annan förskola men det vill jag inte!
Om ingen annan har ett hett tips om en bra central förskola.
Allt känns lite förvirrande just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0