???

Alla ägare av ljusexperten butikerna runt om i landet ska åka till Barcelona i slutet av maj. 5 dagar. Vi blir ca 25 pers.
Det blir utbildningar, sol, bad, sevärdheter och gemensamma restaurangbesök på kvällarna. Och detta bjuder "ljusexperten Sverige" gemensamma bolag på.
Min arbetssjäl säger JA åk- kommer vara så roligt och lärorikt, men mitt mamma hjärta säger nej.
Mån-fre utan Junia är väldigt många dagar. Jag har till idag kl 12 att bestämma mig annars avbokas min biljett.
Förvirrad, förtvivlad, vad vill jag, egentligen?


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst är kräftor galet gott:) vilket dilemma, klart man vill åka men inte utan sin lillfis, hur gjorde du?

2013-01-29 @ 13:57:14
URL: http://Vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0