31 dec.

Vi började dagen med att ta det lugnt, sedan tog vi med oss pulkor, madrasser , glögg och punch och begav oss till pulkabacken. Ebba och Junia åkte för fullt och det var så roligt att se deras glada ansikten.
Efter några timmar gick vi hem och grillade korv.
Sen bastade vi. Killarna först och tjejerna sedan. Satt där länge och svettades och pratade skit. Så skönt, sen blev det dusch och så gjorde vi oss festklara. Jennifer agerade både frisör och makeup artist. Jag och Jennie blev så snygga!
Sen blev det 3 rättersmiddag. Åsa och Lasse gjorde gratinerad hummer.
Varmrätten stod Johan och Jennie för och de bjöd på oxfilé, gratäng och såser.
När vi var klara var kl så mycket så det var dags och klä på sig och gå ut och fira in det nya året.
Småtjejerna somnade vid 22 tiden så det var lugnt.
Efter alla raketer gick vi in och åt pannacottan som jag och Kim fixat, ( läs Kim han är GRYM)
Tror jag gav upp vid halv 3, men resten av sällskapet var uppe några timmar till!
Hade iaf en jätterolig nyårsafton, och jag är glad över vänskapen jag och min svägerska Jennie, hittat på bara några få dagar.
Jennifer är ju såklart också en helt sjukt snäll och rolig tjej, som fixar och trixar och är så himla gullig med Junis.

Jaha, nog från mig. Kanske ska försöka att dra upp Kim.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0