Zuuuumba

Kom iväg från jobbet kl 16. Bankade pengar, åkte till bilia och lämnade in vår nya bil. Alla finesser ska på den nu.
Fick en lånebil så länge. Alltid lite kul och spännande att köra nya bilar. Speciellt när det är manuell växel. Jag är ju så van med automat eftersom vi har haft det på våra 4 senaste bilar.
Men det gick bra iaf, kom ju hem tillslut.
När jag kom hem blev det lchf taco gratäng med en stänk saffran.
Sen gick jag till Jam och körde 1 timmas zumba. Vi var ett stort gäng idag. Jennifer höll i passet och både Åsa och jennifers mamma var där. Å jobbigt var de, märks att man drack alkohol i lördags för det var liiiite jobbigare än vanligt. Sista droppen alkohol svettades jag ut ;)

Imorgon jobb, bara 4 arbetsdagar kvar sen är jag ledig i en månad. Asså skönt elleee?

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0