Torsdag

Egentligen skulle vi ha hunnit med Mio och Ikea idag.
Men som vanligt hann vi inte med det.
Jag är så sjukt trött på mig själv att det fortfarande inte har gått upp för mig att tiden rinner iväg när man har barn. De ska äta och plötsligt är de trötta och måste sova, byta blöja.
Kan någon vettig mamma komma hit och banka in det i skallen på mig?
Efter frukosten så blev det storstäd av lägenhet. Kim gjorde massa små ärenden och fick som huvuduppgift ta hand om tvätten.
När jag var klar med städningen så drog Junia ner kaffebryggaren ( som Kim inte hade plockat undan ) så den tomma (tack och lov) kannan gick i tusen bitar.
Så det var bara att dra fram dammsugaren igen. När jag var klar hade Junia somnat och då kunde man inte göra så mycket mer.
Sen blev det lunch, Kim åkte iväg till sitt gamla jobb för en "hejdå" fika i form av tårta.
Jag och Junia åkte till maxi och storhandlade och systemet. (som tydligen har flyttat ett antal meter?!?)
Sen åkte jag bara hem och lämnade av Junia hos Kim, begav mig till Arlanda och hämtade min mor och far.
Fick en flaska rödvin och Junia, nalle puh joggingskor. Jättefina tyckte Junia :)

Kim kirrade middag, och nu äntligen sängen.
Nya påslakan från New port. Kims väckarklocka ringer 05.40. Åååångest?

Inte jag. Bara 2 dagar kvar.
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0